Le Forum de la fromagerie des Reblochons Libres sur Allods Serveur Airin Index du Forum Le Forum de la fromagerie des Reblochons Libres sur Allods Serveur Airin
Forum de guilde

FAQ  -  Rechercher  -  Membres   -  S’enregistrer   Connexion
 Bienvenue 
Bien comme je passe pour le grand méchant loup

Que les choses soient bien claire pour tout le monde !

Taartiflette et Sarata sont administrateur de ce forum, Adyra, Sarata et Aldora sont modérateurs des groupes

Mais on me reproche de vouloir gérer la guilde !

Je ne joue plus ni dans cette guilde, ni sur ce serveur, je vois pas comment je pourrais gérer la guilde

Je suis repassé par ici car j'ai reçu divers mp alors que j'avais demandé qu'on me contacte ailleurs, pour éviter justement de repasser

Je constate que dans cette guilde personne n'est fichu de prendre ses responsabilités, mais par contre vous avez toujours besoin d'un bouc émissaire

Taartiflette gère sa guilde d'une main de fer dans un gant de marbre, en clair ne soyez jamais en désaccord,

et surtout ne le dites jamais sinon c'est la porte avec en prime tous les défauts de la création

Je regrette franchement le temps que j'ai passé à créer ce forum pour cette guilde

et le temps que j'y ai passé à tenter de concilier la chèvre et le choux

C'est la première fois depuis des années de mmo, et des dizaines de forums de guilde que je tombe sur un tel panier de crabe

mais c'est la première fois aussi que j'ai affaire à une guilde entièrement dirigée par des sois disant adultes.

J'ai toujours assuré en mp que je ne détruirais pas ce forum même si j'en ai eu envie,

ce forum se détruira de lui même faute d'activité.

Si j'ai refusé de donner les plein droits, c'est que en tant que fondateur du forum, j'en suis aussi responsable devant la loi

Ce qui provoque la colère de Taartiflette c'est que je conteste le choix d'un des administrateurs qu'il a choisi.

bon jeu à vous tous,

et voici la nouvelle adresse du forum de votre pann... euh... guilde : http://reblochonslibres.forumgratuit.fr/

nike air huarache cheap

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum de la fromagerie des Reblochons Libres sur Allods Serveur Airin Index du Forum >>> Quartiers extérieurs >>> Taverne
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
DarcyStrong

MessagePosté le: Dim 30 Sep - 09:57 (2018)    Sujet du message: nike air huarache cheap Répondre en citant

For some people, they do nike air presto black not have Nike Shox shoes now, and then in my opinion, they'd better buy one pair quickly. All types of Nike shoes are available in our online Nike Shox auction shop. The most obvious trait of Nike shoes is that they look not so big but in fact they can accommodate much.Nike Shox shoes are the transformation of air Cavalcade and they absorb many advantages of kinds of other Nike shoes. Nike football shoes can be said to be the biggest innovation of football shoes. In the very begging, there was hardly any merits in the architecture of Nike shoes. during a long period, Nike Company spares its efforts to create a kind of excellent Nike football shoes. After all the efforts, say, huge expense, 

The purpose of these shoes was supposed to make the wearers more radiant.The Nike Shox NZ active shoes are the most acknowledged ones in the family of Nike Shox NZ series. In our shop, there are kinds of Nike shoes in different colors, moreover, these shoes can be bought at special price. We all know nike air presto ultra flyknit that Nike Company which is regarded as a famous one has introduced lots of types of shoes from its establishment. As for Nike shoes, they are endowed with different colors, in addition, the materials used in them are not exactly the same. The above two points are undisputed. The above shoes are all characterized by several merits. In fact, their merits are just the reasons for my introducing you these shoes here. Let us enjoy an afterpiece at the Nike Perforated Pack. Then you are likely to get a pair of excellent Nike shoes for the hot summer. 

Consumers can receive a gift here from April 11 to April 15 and it includes a golf cap and two experience vouchers. You can get not only waterproof and windproof jackets for rainy season but also sunscreen T-shirts from NIKE GOLF.Yesterday afternoon, the professional golf brand NIKE GOLF settled in Mei Mei Yun Da international shopping mall in Changsha which is endorsed by the famous golfer named Tiger Woods in the United States. A large number of golf lovers come here because of its reputation when it does business first day, also the golf course has been equipped especially for consumers to experience the golf putter free of charge. As the leading golf brand around the world, NIKE GOLF's specialized quality and reasonable price make many customers return home fully supplied possible. 

As a kind of noble sports, golf has a special request for its equipment and clothes. The person who is responsible for NIKE GOLF Changsha Mei Mei Yun Da shop tells us that professional golf apparel are generally made of the high nike air huarache cheap technology fabric and this kind of fabric should be not only particularly light in weight but also good at ventilation that can relieve sweat and be dry quickly. The spring and summer golf clothes include not only jackets especially for the rainy season to prevent the rain and wind, but also T-shirts with above 30 UPF index to prevent the sun also its sunscreen layer will not be washed off even if it is washed by the washing machine.As the most classic series in the store as well as the nike air huarache sale most favorite series for golf fans of Tiger Woods,

AIM MSN Skype
Publicité

MessagePosté le: Dim 30 Sep - 09:57 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Le Forum de la fromagerie des Reblochons Libres sur Allods Serveur Airin Index du Forum >>> Quartiers extérieurs >>> Taverne Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation